19 Juli - Det skulle ju bli spritfesten


...Men den ställdes in. Så härligt förkrök hos Bella, en svängom på Söder helt enkelt. Först Snövit som jag aldrig mer kommer besöka, och sedan Bonden Bar och COCOTAXI. Haha, kändes lite off när vi kom dit, men det var kanske för att det var 1 timme kvar till stänging? Jag var iaf inte lika kalasfull som dagen innan, och det kan ju vara anledningen till: Att det kändes som om vi räkat komma in på en helt främmande studentskiva. Alla verkade tajta och vi ba, hej! Nej men. Det var kul. Cocotaxi går jag lungt på igen.

Efter det drog vi hem till Bella för efterfest jaoo. Värd helg, värd!
Bilder från Fan Club Crew






Kommentarer
Mary Louis

jag har samma klocka som dig fast i en annan färg ;)

2008-07-26 @ 15:42:37
URL: http://rehab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0