"Men Fian, har du börjat hänga på Stureplan?"


Haha nej det har jag verkligen inte! Men i fredags så spelade bästaste Johan och Dalle skivor på Spybar, och jag råkade hamna där av en slump. Det roliga är ju att jag var pankare än en grillad kyckling också.

Det började väl med att jag stängde jobbet och var trött som en tomat. Men första lediga helgen sedan Rom behövde firas. Rejält. Först drog jag till Sugar Bar för att möta upp Love och se på Ziphs, sedan drog jag, Dag, Daniel och Love till Spybar. Jag var väl där till 4 och sedan insåg jag att jag missat min sista buss. Så jag tog mig till Hornstull, fick skjuts av ett par astrevliga ryssar. Vad är det med mig att träffa en massa framgångsrika invandrare? Eller liksom, dem har fått jobb i Sverige innan dem flyttat hit. Är det vanligt, träffar ni massor av såna när ni är ute?

Tyvärr har jag inga bilder tror jag, men det var en helt sinnessjuk kväll i alla fall så jag var säkert inte attraktiv. Sleaze på Spybar kan ju inte gå annat än rätt åt helvete överstyr alltså, haha! Det kändes som om någon plockat det bästa från Harrys (dvs. undvikit småbarnen, spyorna och de fulla sittplatserna). Jag saknar min Harrys-period. HAHAAHA det bästa med hela kvällen är ju att jag blev utbärd av två vakter typ, och jag måste säga att det var då jag började nyktra till (????).. Men vem blir inte utslängd från spybar liksom?.. Jag stod hur som haver typ vid en trapp (för där var det ingen musik) med Loves telefon för att ragga sovplats. Så jävla korkade vakter alltså, jag fick i alla fall komma in igen för att Love kom ner och räddade situationen.

På lördagen åkte jag först hem och gjorde mig i ordning, som ni nog märkt. Sedan åkte jag till Skanstull och hem till Bella för att förkröka lite. Tanken var väl att vi skulle på slags hemmafest, men vi drog till Bonde Bar istället. Fett kefft ställe alltså, men det hade man kunnat räkna ut på namnet; COCOTAXI. Hähä :P
Kommentarer
Adi

Kolla in frågestunden i min blogg & delta =)

Du har chans att fina ett fint pris!

2008-07-21 @ 21:58:13
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Anonym

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!! Min blogg är fucked up! vad har jag gjort!!!

2008-07-23 @ 11:11:04
Anonym

nee.. köpte bara svarta till Kip men köpte aldrig några till mig. Men vad tror du.. vita eller rosa.. jag gillar dom vita på ett sätt. men rosa e ju såklart tjusigt värre.

2008-07-23 @ 11:44:10
Anonym

tar bussen kvart över två.. resan tar sex timmar. så typ vid åtta någonstans.. fattar inte hur jag ska fixa resan dock för min mage dödar mig typ.. rövslem!!!

2008-07-23 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0