Please drop the past and be true



Sminket ligger ju på bra, så det syns inte hur skabbig och sliten jag är.. Kom just hem(!) och ska hoppa i BADET. Japp, jag står i badrummet och lyssnar på bästaste DUFFY och hennes skiva ROCKFERRY. Jag sjunger med och låtsas att jag har lika bra röst (det är ju fantastisk akustik här inne).. jag är förmodligen fortfarande full alltså.

Igår såg vi först Ziphs på Sugar Bar sedan drog vi vidare till spyan(!) för det var slags sleazetema(!!). Helt galet, dagges polare var DJ samt bästaste Johan och Dalle.Jag kände att jag levde lite för mycket på Love och hans polare Daniel. Ska försöka make it up ikväll då det förhoppningsvis blir Peroni och spritfest. Halleluja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0