Hur var det nu då...



Fy vad knäpp bild haha, men fulla, crazy Australiensare, jag och så Shire från MTV också, grrrrrrymt trevlig kille!

Jag drack inte en droppe alkohol när jag arbetade på Where the Action is lördags. Vilket jag tycker var en bra bedrift, jag hängde ju hela dagen på VIP-området med bara fulla människor, en hel del svenska och utländska B-kändisar. Att vara nykter bland fulla brukar man ju säga är skitkul, "man kan garva åt allt de gör".. Jag tycker oftast inte det är kul alls att vara nykter och torr när alla andra är i partymood. Men igår blev jag inbjuden till festen också. Främst av ett gäng Australiensare som ni ser på bilden.

När sommarens värsta pissregn började i samband med fotbollen kl 18:00 så drog jag till Burger King och satt inne i en varm restmutant med stooor TV under hela matchen. Jag kom tillbaka mätt och torr och alla andra såg ut som blöta hundar - kul!



Sandra är i fulla fart att intervjua Dregen om vad han har på sig.

Eftersom min kära Bella inte kunde medverka så fick jag ju fixa allt själv, det gick ju inte så bra asså. Jag fegar ut alldeles för lätt och är inte alls van att fotografera. Men sedan dök Sandra upp och räddade kvällen för mig. Vi sprang runt och hade bra teamwork. Jag fotade och hon intervjuade. Jag tror det blir kalas ändå. Den bruden fick ju komma in och hänga i Foo Fighters loge också. Jag är inte lite avundsjuk :D


Sandra och Dave Grohl efter konserten. Jag var påväg hem för jag skulle jobba dagen efter. Foo Fighters kommer fler gånger ;)

Men jag fick några nya kontakter inom media, vilket kommer underlätta mitt och Bellas arbete på resten av sommarens festivaler = typ, jätteskönt. Ärligt, jag hade ingen aning om hur man gör nått. Jag vet inte mycket nu heller men jag har i alla fall bättre koll.

När Foo Fighters entrade scenen så ansåg jag att mitt jobb var över. Då kunde man ta en cider och ställa sig och njuta. Vi stod på borden på VIP-området (precis bredvid scenen) och jag har aldrig förr kommit så nära känslan att stå på själva scenen. Att se hela publikhavet, alla händer och höra allas röster när de sjunger med. Mäktigt. När Best of you kom upp så började jag förstås böla, jag gör alltid det på sista akten på en festival. Och alla mina festivaler blir smått misär, men man älskar det ändå - alltid.

Vi ses på Way Out West i sommar vänner. Ha en bra kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0