14 Mars


Står på jobbet och det är dött här.. Jag klagar inte, det har varit galenpanna hela dagen, inte många lugna stunder.. Vart kom alla människor ifrån? Det var en kvinna som sa till mig att detta var den mysigaste leksaksaffär hon hade varit i. Det är nog en finaste komplimangen jag (eller jag och jag, men ni fattar) fått här sen förra julen. Annars är det bara en massa gnäll på allt och inget tycker jag. Mycket bra dag har det varit om man ser till förutsättningarna. *tänka positivt*

Jag vaknade av att våran jättekatt (7 kilo? pappa hjälp!) Jack lyckades ha ner min dator i golvet, det är andra gången det händer, och jag blir förbannad när jag tänker på det. Ta inte det här som skryt, men jag betalar inte 14500 för en dator som min katt ska lyckas sabba. Han har dock lyckats ha ner en stereo i huvet på mig. Haha! Usch vad våra manskatter är klumpiga. Har ingen koll på kroppen.

I alla fall vaknade jag av huvudvärk. Och vakna av att man är förbannad är ju aldrig kul. Har gått runt med spänningar i pannan hela dagen, aj aj aj mitt huve.

Men nu ska jag sluta gnälla, hur mår ni? Har du någon klumpig katt? Eftersom jag är kattkärring så tycker jag att katthistorier är roliga. Johannas Penny Lane är förresten en av mina favoriter. Busigare katt får man leta efter.

Nu står jag som sagt på jobbet. Dött dött dött, står och dregglar på Mi Lajki örhängen. Men 499:- njaaaeeeeej.
Vet ni förresten att Mi Lajki är svenskt och har en egen blogg?

image1542
image1543


Kommentarer
Marie

njäää faktiskt inte, men jag har funderat på å byta men vet inte hur man gör =)

2008-03-14 @ 18:45:03
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Salo

Hehe, du är inte den enda som har ont i huvudet idag, fast för mig kom det överraskande nu till förmiddagen?

Skulle gärna visa en bild på KK, men vi känner inte varann så pass bra att det itne skulle se konstigt om jag stog vid kassan och fråga, "Du, får jag ta kort på dig?" xD Fast skrämmande är att jag tror att han skulle faktiskt ställa upp på det!
Men jag leker hellre slug ^^
Tyvärr så är min nuvarande digital kamera rätt så seg, den gör fina bilder när man är stadig om handen dock... Behöver fan en spion kamera som jag kan bara klicka, fota, och så är det klart - utan blixt...

2008-03-14 @ 19:12:36
URL: http://isabelsalos.blogg.se
emma johanna

pappegojje-örhängena är sjukt grymma.

2008-03-14 @ 19:39:37
URL: http://www.emmajm.blogg.se
SARA

Tråkigt när kunder är otrevliga, mycket trevligare när de är glada :)

2008-03-14 @ 20:36:01
URL: http://www.aamaziing.blogg.se
Malin

vilka tuffa smycken!

2008-03-14 @ 21:08:24
URL: http://mykarma.blogg.se
sara

Min katt brukar jämt komma in med leriga tassar, för att vi bor ute på landet. Och han rent ut sagt bara älskar min säng. Så varje gång jag ska gå och lägga mig så har jag katt-tassar över hela täcket. Mysigt va? x'D

2008-03-14 @ 21:33:50
URL: http://themoment.blogg.se
i&J

Jättesnygga örhängen!!

2008-03-15 @ 01:26:24
URL: http://ghouh.blogg.se
Fian

Marie: Du kan inte byta namn på domänen, men du kan byta namn på bloggen (det som syns i aktiva-listan) och det gör du under [Inställningar]/[Rubrik]. Lätt som en plätt

Salo: Usch, det är nästan jobbigare för då kan man inte ladda upp med Ipren så man har det med sig..

Har dem ingen typ anslagstavla med dem som jobbar där? Tycker du att han är ful eller snygg? Jag har fått vibben att du tycker han är ful, men det känns ändå inte så :P

Emma: Ja, de är sjukt snygga, fast svåra att matcha?

Sara: Ja verkligen, känns speciellt onödigt att de måste vara otrevliga när de vill reklamera en vara som har kostat 19,50 liksom. Det händer ofta.

Sara: Jag hoppas du bäddar om då? Jobbit att bädda om så mycket. Våra katter är ju långhåriga, så de spyr ju hårbollar var och varannan dag. De vägrar dock att spy på golvet, så det är inte sällan man kommer hem från jobbet och det är en spya i sängen :( Som tur var har vi många reserv madrasser och täcken så man inte behöver vänta på att grejerna ska torka.

2008-03-15 @ 03:00:01
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Sassy

Jag flyttade in hos min pojkvän för ett tag sen, vilket min ena katt tog rätt hårt. Han blev väldigt orolig av sig och kissade inomhus några gånger. En gång vaknade vi mitt i natten av att han satt och kissade PÅ min pojkvän i sängen, fräscht... Till saken hör att han gjorde likadant för några år sen när jag precis hade flyttat in hos en kompis. Då kissade katetn på min kompis och hon vaknade och bara skrek "fan Gollum" varpå han bara skrek tillbaka på henne! Ha, han ger alltid svar på tal den katten...

2008-03-15 @ 09:21:23
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Fian

Haha det har hänt att en av våra katter har kissat på pappa när han sov. En har spytt på mitt täcke, och en har fött ungar i min säng när jag satt där och åt frukost haha!

Man kan ju inte ogilla dem heller, de är mest kul..

2008-03-15 @ 22:37:10
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0