16 Mars


Äntligen en natt utan störningsmoment, peppar peppar ta i trä. Som många av er vet så gillar jag mest att blogga på natten. En ganska dålig egenskap då det kommer att förkorta mitt liv hehe. Men orka tänka på det nu, right?

Har jobbat 3 timmar idag, känns inte alls. Men då somnade jag på soffan så fort jag kom hem, så detta dygn känns som 2 stycken. Usch vad jag inte tycker om när det blir så. Fast sova på soffan som ett litet barn är alltid mysigt, och när man bodde själv så var ju det högsta nöjet. Ingen kunde ju störa en då.

Jag tror inte jag kommer kunna klara av att bo själv, jag tror jag skulle gå ner mig totalt om jag inte hade någon som sparkade mig i arslet ständigt. Varför är jag så lat? Appropå det så funderar mamma på att anmäla mig till Du blir vad du äter. För jag lider av sockerberoende och det kan ju vara det som är anledningen till min orythm. Att äta sundare och börja motionera är nog svaret på att orka mer i mitt fall. Jag orkar inte ens tänka på det, jag älskar onyttig mat och att motionera är det värsta jag vet. Mardröm. Fast när man har kommit över tröskeln och börjar se resultat så tror jag att jag kan fortsätta med den livsstilen.

Dock är jag en sucker för McDonald's. Det är guds gåva till mig. Fy farao vad jag aldrig tröttnar på deras mat. Får det ens kallas mat? Det dumma är att varenda arbete man jobbar på, och ska käka lunch, så är ju McDonald's nästan alltid närmast och billigast. Såklart man går dit då. Stackars kroppen min.

Jag har ju i alla fall gräft fram min gamla pilatesboll och pappa har hjälpt mig att blåsa upp den. Det är steg ett, börja ställa mig in mentalt. Men har jag tränat nått än? Nej.

Jag är ledig hela denna vecka utom torsdag. Då ska jag få så himla mycket gjort.

Kommer väl se ut ungefär såhär:

Måndag: Tvätta massa kläder, bleka mitt och Josies hår hemma hos henne
Tisdag: Inget planerat om jag måste fixa saker innan Onsdag, eller ska träffa någon på Nyföretagarcentrumet i Nacka Strand
Onsdag: Intervjua samt Bella ska fota personen till framsidan av Mixtaped Magazine, förhoppningsvis fika med Love på kvällen
Torsdag: Jobba 11-19 om jag inte minns fel
Fredag: Säkerligen städa en del men även förhoppningsvis umgås med Patsy Darling
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0