8 Mars


Gårdagen blev hektisk. Jag och Bella åkte till Media Gymnasiet för att hälsa på lite och få lite stöd med arbetet på Mixtaped Magazine. Efter det mötte vi upp Patsy i Slussen som hade klippt en asfräsch frilla. Vi åkte alla hem till henne, där jag var kanon-nära att köpa ett par nya skor för jag var så rysligt sugen på ett par nya klackskor. Men jag hejdade mig då jag kom på att mina älsklingar kommer på posten snart.

Hemma hos Patsy befann vi oss till sent på kvällen, det var skitmysigt, hennes kollektion till Fresh Fish kommer blir as snygg!

Jag skulle ju gått på Harrys igår, men hade dödligt ont i hvudet. Tur var väl det, för kl 8 i morse ringde Lina och frågade ifall jag kunde öppna på jobbet för att hon var sjuk. Jag lyckades dock somna om och fick superbråttom men hann, tackvare min underbara mamma som skjutsade mig.

Det har varit en helvetes dag på jobbet. Istället för att lägga sin energi på trevliga och bra kunder så har jag stått och irriterat mig på alla nollor och jubelidioter. Jag tycker inte om när man har såna dagar, för det blir ju bara fel hur man än gör.

Sedan hämtade mamma mig och nu sitter jag och kollar Andra chansen på Melodifestivalen.
Kommentarer
Salo

Nämen vad coolt! o.O
Jag går på Mediagymnasiet!
Synd att vi inte träffades...

2008-03-08 @ 23:38:46
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Fian

Jag vet att du gör det. Har faktsikt noterat det när jag kollat på dina videobloggar. Frågan är om det var du som satt bakom mig när vi pratade med era fotolärare? I så fall ber jag om ursäkt ifall jag inte hälsade, jag var så koncentrerad på att övertala era lärare hehe.

2008-03-10 @ 18:08:35
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Patsy

Mohahaha.. Nordman knäcker Androla bästa nyheten på länge liksom!!! Carola är ju bara för läskig!! hujja!! Jag tror hon står i direktkontakt med Hin Håle själv!! Kisses Patsy!

2008-03-11 @ 19:51:11
URL: http://patsydarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0