Festivalpepp


image1456

Jag håller på att sammanställa en liten Festivalhistorik. Alltså, ett inlägg om alla festivaler jag varit på. Måste bara hitta de Hultsfredsbilder jag tagit med engångskamera. Men det inlägget kommer nog upp nästa vecka. Den kommer säkert bli rolig att läsa.

Jag hittade bilden ovan, den är från Peace & Love förra året, kände mig lite före i tiden va. Den gula färgen, glajjerna, och min bikerjacka. Åhh min adidasjacka som blev stulen. Om du har en likadan som ligger och skräpar så vill jag köpa den! Det är mitt livs största kärlek. Jag hatar folk som snor saker på festivaler. Eller över huvudtaget. Så ruttet.

För övrigt så får denna låt mig att längta till Festivalerna
Hultsfred skulle lätt flörta med mig om de bokade The Sounds, jag har sett de på festival 2 år i rad nu och vet inte hur jag ska kunna klara mig utan dem. Maja for life.


Kommentarer
C.

Jag är så stört pepp på festivalsommaren -08! För mig blir det Roskilde, Peace & Love, Way Out West och förmodligen även WTAI. Själv?

2008-03-11 @ 09:21:48
URL: http://christie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0