Mixtaped Magazine cover girl = Sophia Somajo


image1579

Japp, två timmar efter att Adam Tensta (ja det var han som vi skulle ha med från början, men han får vara cover boy på nästa nummer istället) ringde in influensa så hade jag hittat en ytterst värdig ersättare. Ingen mindre än Sophia Somajo, som jag pratat om tidigare här på bloggen. Det roliga är att musik-Sverige är så himla litet, alla sammarbetar hit och dit och det har även dessa två artister gjort.

Sophia Somajo är enligt tidningen City är årets Gonnabe, och det var det första jag också tänkte på när jag kom i kontakt med hennes Myspace - Den här bruden kan komma hur långt som helst.

Yes imorgon blir det för oss att fota Sophia Somajo och göra en djupgående intervju. Har du något du vill fråga henne månne?
Kommentarer
frida

byxorna! byxorna på den andra bilden! var kommer dem ifrån hahaha
sorry

2008-03-18 @ 22:23:25
Salo

Haha, Adam får krya på sig ^^
Synd för det där...
Men kommer du till MG ändå?

2008-03-18 @ 23:27:58
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Fian

Frida är det du frida? Eller vem ska jag svara till? I vilket fall så har jag ingen aning, fråga henne själv :P

Salo: Frågan är om han egentligen är sjuk ;)
Jag kommer till MG, SOPHIA SOMAJO kommer till MG ;);)

2008-03-19 @ 03:40:31
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0