14 Maj


Ja då har jag ju fixilurat lite med designen under natten. Har gjort bloggen helt internationell nu och tackvare Lolita så kan nu min blogg översättas automatiskt till massa olika språk. Inte helt och hållet, men bättre än att jag ska sitta och hacka mig fram på engelska. Haha. Sedan har jag gjort lite snyggare, tagit bort en massa junk, ändrat klockan som har gått fel sedan sommartiden ändrades, jag stördes mycket av det haha. Det enda jag har kvar nu är kassetten i headern som står där och är knäpptyst. Dags för en ny mixtape.

Annars då. Idag var vi, jag och Bella på en två timmars lång rådgivningsmöte på skatteverket. Mycket mycket givande med två mycket trevliga damer. Gun och Sara närmare bestämt. Skönt att ha någon på skatteverket att kunna ringa till om det krisar. Jag är positiv inför framtiden.

Sedan ringde vi runt till olika företag och försökte sälja annonsplatser, men inget napp idag. Kirrade framsidan också som måste vara i CMYK-färg för att kunna tryckas med plåtar, de färgerna är så gråa och trista att jag kräks. Deprimerande. Men vi lyckades hitta några acceptabla. Har även skickat in lite olika offerter till fler tryckeri, bland annat på klistermärken och afficher. Snart kommer ni som bor i Stockholm inte gå någonstans utan att se vår logga. Haha, jag bara skoja. Men en slapp och bra dag trots det dumma vädret.

I morgon jobbar jag hela dagen, men jag slänger nog iväg en kråka eller två under Vakna!

Annars får ni ha en kanoners dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0