15 Maj


Kanske somnar jag innan 12 idag. Hoppas!

Har bara jobbat hela långa dagen. Packat upp hopprep efter hopprep, såbubblor efter såpbubblor. Enformigt, jag längtar tills legot kommer, det är bäst, det är stabila kartonger som redan har sin plats. Så man slipper passa in så mycket. Men men. Annars då. Mina läsare har halverats efter plattformsbytet. Jag har listat ut varför; alla mina gamla länkar haf försvunnit. Så om folk söker på nått på Google och det står i min blogg, så kommer dem till den gamla plattformen och det blir error. Mycket störande. Det tyder även på att jag inte hade så många pålitliga prenumeranter, utan mest folk som tittade in hit. Eller nått. Man borde inte gräva ner sig i statistiken.
Kommentarer
Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ja det har varit mycket krångel med plattformsbytet..grr



och ja jag hade nog inte insett förrän nu hur mycket makt en storbloggerska har..overkligt!



kram

2008-05-16 @ 08:26:10
URL: http://pyttis.blogg.se/
Fian

Ja alla ens egna gamla länkar har ju förvunnit som man har så duktigt varit noga med att länka sig själv så läsarna hittar.. Åhh jag blir arg :( om jag visste att det skulle bli så, så hade jag väntat med att byta plattform..

2008-05-16 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0