My favourite jacket



Jackor från Nasty gal vintage

Hoho alla underbara. Jag vet att jag har sagt att jag inte använder skinnjacka på sommaren. Men det blir ju så jäkla kallt på en sekund ibland. Så idag tänkte jag kika förbi Weekday och se om dem har kvar den där jackan nedan, jag har u presentkort där som jag vill bli av med. Och deras jeans suger ju så.


Är lite trött på min skinnjacka nu, förlåt förlåt förlåt jag ääälskar dig. Men jag blir så himla avis på alla andra snygga bliggare med sina bikerjackor. Jag har vägrat att köpa en förens jag hittar den perfekta. Men nu får jag ge mig och köpa en provisorisk. Åhhhhhh.

En perfekt jacka är Brody Dalle i Drain the Blood





Eller denna bild från Åsa Jungnelius, massor med feta dragkedjor vill jag ha på min. Över hela armarna.



Kommentarer
Hanna

Jävligt snyggt måste jag ändå säga.

2008-05-25 @ 23:53:45
URL: http://daysofnaivety.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0