6 Maj


image1705

Idag såg jag en gamal Systembolaget påse på en cykelsadel vid Hötorget. Det var ju längesen de bytte, 2004 va? Det var när jag gick i ettan i alla fall. Då kan man fråga sig om han eller hon har haft samma påse på den sadeln i 4 år. Rolig tanke, måste vara en hyvens kvalitet. Jag älskar dessa kult påsar. Äger en egen faktiskt, men den är det hål i, så jag hade lite lust att sno denna, men jag nöjde mig med ett kort. Minns du dem?

Jag kom hem för cirka en timme sen. Har jobbat, sen åkte jag in till stan för att jag var i desperat behov av Patsy. Min klippa, och som jag hoppats så var hon på Footlocker. Det var så himla kul, för hela resan dit så var jag så spänd om hon skulle vara där eller inte och när man kommer in så står hon där men man der det inte direkt för hon är FÄRGLÖS. Haha så kul, jag kan inte minnas om jag sett henne i bara svarta och vita kläder innan, men det är ju deras jobbmundering så det är inte så värst konstigt. Jag fick världens bästa kram när jag kom dit, och då var mina bekymmer som bortblåsta.

Det är så bra med Katta och Patsy, man kan bara dyka upp och de har alltid tid och ork. Jag är så äckligt lyckligt lottad som har dem. Det vill jag säga. Jag har mått piss sedan igår då jag hade ett lågstadietjaffs med en person som har betytt mycket för mig. Känns så himla trisst om det kommer vara spänt hela sommaren. But what to do, Patsy ryckte upp mig i alla fall så nu är jag fulltankad med energi.

Dock blev jag väldigt arg och besviken på mig alldeles nyss. Jag har ju missat Andy Warhol grejen på Moderna. Sista dagen var i Söndags. Varför gick jag inte på den förförra helgen som jag sa? Jag kommer nog aldrig förlåta mig. Det var en one in a lifetime utställning med ett brett sortiment av hans verk, från tryck till filmer. Fan, fan, fan, fan. Men så går det när man inte har tid eller vänner som kan gå. Fan, fan, fan. Kan någon som var där snälla ljuga och säga att den sög ;'(

Imorgon börjar jag 16 så då ska jag passa på att ut och springa lite, har bestämt att från och med nu ska jag upp kl 7 och springa varje morgon. 30 min. Även fast jag är ledig. Sedan kan jag sätta mig och kolla på Vakna med the Voice. Jakob, Paul och Josefin är så jävla skööööööna. Älskar dem, har kollat på det varje dag. Kommer sakna dem till döden under sommaren.

Ja, och så har jag kommit på en bra idé för mig att vara tidseffektiv. Eftersom jag inte hinner blogga så som mitt schema ser ut just nu, så har jag kommit på att jag kan blogga de timmarna jag tittar på TV'n innan jobbet på mornarna. Bra va. Vi säger så!

Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0