Allt har gått emot mig idag :(


Okej, först dog kameran, så ni får se bilder imorron. Sedan har jag försökt ladda in alla låtar KISS ska spela i kväll till min mobil så jag kan peppa lite i tanto.. Men vet ni vad jag gör då? Jag lyckas radera hela jävla MP3 mappen så min mobil vägrar hitta låtarna längre. Sämst. Sedan skulle jag ladda upp den här videon på Youtube, det gick inte... På Dailymotion, det gick inte heller. Så nu har jag behövt KOMPRIMERA DEN... Åhhhh det här har jag inte tid med, men jag gör det för er darls! Hoppas ni hinner se detta innan konserten vaaaa...


Kommentarer
Malin

cool jacka :)

2008-05-31 @ 22:46:57
URL: http://mykarma.blogg.se/
Anonym

Faan jag såg inte dej!! :(... Hamna du längst fram då? ;) Vad tyckte du om konserten?? O vart har du köpt den snygga jackan?? :P



puss o kram

2008-06-01 @ 10:36:56
URL: http://kattyy.blogg.se/
Festligt!

AAAAAAAAAAAAaahahahahah, U made my day!

Fredrik och Filip hade inte kunnat roa mig mer. Ska nog titta en gång till..

2008-06-04 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0