Give Åsa Jungnelius some love


image1705

Jag har tidigare erkänt att jag har trånat efter Åsas stiletter sedan fyra år tillbaka. Det var nog hon som fick mig att älska klackskor från början, jag köpte väl mina första runt där i krokarna av 2004. Jag har väl en 25 pa nu eller något, säkert mer. Jag har inte sålt så många, bara ett enda par som jag kan minnas. Annars har jag alla kvar. Men det var inte det vi skulle snacka om nu.

image1709

Åsa Jungnelius var från början en glasblåsare, sedan en tid tillbaka arbetar hon som glaskonsnär. Det senaste hon kan presentera i sin portfolio är ett sammarbete med Kosta Boda. Där ska hon föra in sex och bling-bling i Svenskarnas vardagsrum. Ett ovanligt inslag i Kosta Bodas anrika profil. Min favorit från hennes kollektion Make Up är nagelacket som är hela 44,5 cm hög. Det är såna prydnader jag vill satsa på i mitt framtida hem.

Här nedan är mina favoriter genom tiderna, de är stilrena men säger ändå så mycket!
image1707
image1708

image1706
Kommentarer
Hans

Hej, Åsa kommer att bli riktigt stor. Jag köpte hennes Vas Jackie på SwedishArtglass.se, supernöjd! Den är riktigt läcker. Se länk:

<a href="http://swedishartglass.se/viewitem.aspx?ID=2644">

Jackie Vas - Kosta Boda </A>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0