The last winner... For a while


Ja då ska jag presentera vinnaren av senaste Fixa Outfiten, tyvärr vart det föreseningar. Och jag känner att jag inte kan stå för dem längre, så därför blir detta den sista vinnaren på ett tag. Jag måste fixa lite i mitt liv innan jag kan hänga upp mig på måsten. Det är inte så himla omständigt att sköta en sån här tävling, men att fixa priserna och hålla reda på folks adresser är destomer förrvirrande. Därför kan jag stolt presentera Ellen med bloggen FuckingFancy som vinnare sista vinnare!

Här är hennes bidrag
image1716



Vad skönt, nu är min blogg helt kravfri, det gör att jag säkerligen kommer att spontanblogga mer. Då den inte ger mig skuldkänslor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0