Today I love shoes


image1722image1720
image1721Det var riktigt längesen jag trånade efter mängder av skor. Anledningarna kan ju vara att pengarna rykt ganska snabbt på andra saker och att man därför har undvikt att surfa runt och titta på skor. Därför att man mår ju dåligt när man inte har råd. Andra anledningar är att jag helt enkelt inte har haft tid.

Men det är en parentes nu. Skorna ovan skulle jag inte tacka nej till, de gröna är från allas våran Christian Louboutin. De guldiga är Givenchy, så även de andra. Men tyvärr har jag inte hittat dem til försäljning på nätet, den bliden kommer från Style.
Kommentarer
Malin

vilka söta klänningar

2008-05-10 @ 22:10:09
URL: http://mykarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0