Viktigt statement - Paranoia deluxe




Den är inte alls slut i hela Stockholm som alla säger. Jag såg flera stycken på H&M i Gallerian på hamngatan, den längre in. Inte Divided.. Åhh vad folk är dumma som köper den på Tradera för över 1500 jävla spänn.

UPDATE: Okej jag ringde H&M i gallerian för att försäkra mig att de var kvar, så jag inte lurar mina kära läsare. Och det var slut nu efter två timmar också. Men ändå.

Jag såg nog åtminstone två bloggare när jag var ute och shoppade själv i morse. Jag tycker det är jobbigt att känna igen folk och inte minnas vart i från. Jag är inte den bästa på att minnas namn och så vidare. Det är egentligen helt sjukt att jag vet saker om en massa människor som egentligen inte är vanliga kändisar. Det är som att bloggandet har blivit en liten sekt, det är bara vi som vet liksom.

Som den där klänningen ovan, inte alls min stil. Men eftersom alla hypar den så fruktansvärt så hade jag lust att köpa den. Men jag hade inte tid, eller jag glömde den rättare sagt, för en lunch med Patsy var så grymt mycket mer värt. Än för mig att köpa den och sälja vidare dyyyyrt.

Det är ganska läskigt hur jag har blivit påverkad av trender sen jag började blogga. Det är äckligt, jag vill inte bli påverkad. Därför funderar jag på att lägga ner den här skiten. Fast ärligt talat, om jag slutade blogga själv så skulle jag fortsätta läsa andras. Så då är det väl kanske bättre att jag behåller min och istället uppmanar folk att skaffa självrespekt och en egen jävla stil.

Det vart ingen skinnjacka på Weekday heller, 2500 jävla spänn kostade den :P. Men det vart en rosa magtröja på Gina, en gul hängselkjol, och en svart klänning. Det också från Gina. Sedan de där gula skorna på Bianco, och lite smink på Kicks, gult nagelack bland annat, jag var ju tvungen. Ni får se allt i kväller. Nu ska jag jobba yaaaaay.
Kommentarer
Salo

Blommigt är min stil, men jag hatar att ha nåtning som alla andra har.

Det kommer bli roligt nu i sommar när alla går i samma klänning :P

2008-05-23 @ 21:23:41
URL: http://isabelsalos.blogg.se/
Fian

Jag tycker att den är gydomligt snygg. Men jag är rädd att ag tycker det för att alla tycker det, för att den har blivit hypad. Det är det som är det läskiga, jag litar inte på mitt eget omdömme längre. :(

2008-05-23 @ 22:34:19
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0