5 November 11:52


Hej guldkornen! Jag har faktiskt inte gått och lagt mig än, jag har vart uppe i 27 timmar i sträck nu. Och mer ska det bli för jag ska inte gå och lägga mig alls. Jag ska först bada och sen blir det myslunch på Louie Louie med brudarna bakom Mahoyo. Vad har jag gjort tills nu då? Jo jag kollade ju lite tafatt på valvakan men visste redan kl 4 i natt att det var så gott som avgjort. Under tiden har jag fixat alla sista småsaker med tidningen och det tog verkligen mycket längre tid än jag hade tänkt mig. 12 timmar bara i natt. Men nu är jag helt klar och tryckeriet har tagit tag i sin uppgift. Från och med Lördag tänkte jag köra en liten count down här på bloggen där jag plockar ut specifika saker ur tidningen, bilder, texter och intervjuer. Så stay tuned. Det vart hela 98 sidor av smaskens!
Kommentarer
Clara Sjögren ♥

Hihi tack :D

Aa visst, kan rösta ♥

2008-11-06 @ 20:49:00
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Pilla

fin blogg ; )

2008-11-07 @ 15:37:11
URL: http://paulinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0