BAAAJS


Ahhh jag hatar TID. Ska möta Viktoria om 45 minuter och det är ungefär så lång tid det tar förmig att åka om jag går nu. MEN JAG HAR INTE ENS KLÄTT PÅ MIG. Hela morgonen har jag försökt fatta hur jag loggar in på skattedeklarationen. Jag har letat efter papper från banken till nått jävla lösenord som jag inte minns att jag fått ens. Det ska vara inne IDAAAAAAGGGGGGGG. Jag vet att jag är skitseg och det är dåligt planerat. Men jag har inte haft tid, jag har haft det på hjärnan hela tiden, förberett mig. Och nu är jag redo att ta tag i det så funkar skiten inte ens. Det tar ju massa energi att försöka förstå sig på såna här saker. Sedan att det tar MÅNADEEEEEEEEEEEEEEER att ens få ett jävla BANK-ID, och sedan ett jävla LÖSENORD? Måste det vara så god damn jävla svårt att fatta att JAG ÄR SOFIA JOHANSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSON.

Jag hatar TID. Jag hatar Skatteverket (fast egentligen är dem alltid trevliga och hjälpsamma). JAG HATAR PENGAR. JAG HATAR BANKER.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0