Elin Kling ångest


Yes. Denna kvinna ger mig alltid ångest, hon har ju en av de snyggaste garderoberna och man får ju verkligen prestationsångest. Nyss var hon på Vakna! och visade att BikBok har paljettleggings. Vad är grejen med det? Jag tänkte precis beställa ett par dyyyyra från Topshop (ebay.co.uk för att de är slut på topshop men ah ni fattar). Eller sy själv eller liknande. Men nu har jag inte alls lust :S

Dessutom så spanade jag på de där klorblekta jeansen för några månader sen och tyckte inte att de dög riktigt. Men när hon hade på sig dem i studion idag så var dem typ hur snygga som helst! Skitjobbigt för nu lär de ju vara slut i min storlek :(

Dessutom har jag fått en hemlig förälskelse i de där fuskpälsarna, finns bla på Gina också. Men det känns som om jag skulle köpa en sån och inte använda. Det är precis det här som jag trasslar ihop mig i. Är det min stil eller gillar jag det för att det är snyggt på andra? Det är en grym skillnad.
Kommentarer
niki

Jaaa, man får hoppas på de!

niki

Jo men så är det, menar varför skulle de finnas en topplista annars? :)

niki

Nej precis, privlist.com har rätt många som prenumerera på deras nyhetsbrev, över 2 miljoner tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0