Filmnatt




Detta är filmen som rullas på min dator om några minuter. Lite tragikomik kanske kan få mig att skratta lite, släppa lös lite tårar, släppa lös lite allt möjligt jag har inom mig just nu. Hela mitt liv känns som en tragikomisk historia. Allt har bara rasat av någon anledning, men på samma gång känns det ganska bra. När jag mår dåligt så drar jag verkligen i alla trådar,jag söker tröst hos alla jag känner typ, de jag känner att jag kan prata med. Och det har lett till att jag har träffat massor med vänner som jag inte ser så ofta. Pratar med många i telefon också. Mamma lär ju bli galen på telefonräkningen. Men hon är en stor del av varför jag känner såhär, så det får hon ta.

I vilket fall som helst Forgetting Sarah Marshall blir det nu. Förvänta er inte någon slags recension sen för sånt suger jag på. Filmer i allmänhet är jag kass på, minns knappt namnet på en enda film jag sett, förutom typ Pirates och Titanic och såna. Men ja ni fattar. Denna kommer jag nog glömt när jag läser tillbaka i min blogg om några månader. Dessutom suger jag på namn, jag är skitdålig på att minnas vad folk/kändisar men framförallt skådespelare, vad dem heter. Jag tror att han där uppe heter Russel(?), han var ju host på VMA i år. Brittaniens nu kändaste komiker eller nått sånt där, stand up komiker kanske det var. Han ska ju vara lillebrorsa i till Johnny Depp i nästa Pirates film..... tror jag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0