Kvällens outfit



Min plastikoperation pose

Yäs. Det bästa har redan hänt. Jag har hittat min AK4 halsband... Eller vilket av de töntiga vapnen det nu är. Så jääävla grymt halsband, köpt i London, Camden, Spitty Kitty och är för längesen slutproducerad. Fett snygg. Annars har jag mitt snygga rosa läppstift från Nouba som typ bara jag vågar bära. Ill ill ill rosa!!! Annars har jag på mig spetstoppen jag köpte på Sell Out förra helgen. Spetsstrumpbyxor och mina två säkra kort: monki kjol med dragkedja och min låtsasbikerhacja från gina tricot. Hahahaaa.. Götgatsbacken is the shiet. Jaja sluta blogga och bege mig. JUSTEEEE örhängena kommer också från Camden, fast när jag var där nyligen, fan dom bilderna måste jag också lägga upp!! Sen har jag en super super super snygg dödskallering från Lady Luck Rules OK!!




Hahahahahahahaaaa jag ska köra på mittbena idag. 90-tal någon??
Kommentarer
Sassy

Grymt snyggt halsband!

2008-11-16 @ 15:48:40
URL: http://eurotrash.blogg.se/
elin

ååh dödskalleringarna är skitsnygga! tittade in på från Lady Luck Rules OK men hittade inte dom :( beställde du från hemsidan? vill jättegärna ha en sån! eller alla tre.

2008-11-16 @ 20:46:26
fian

Jag köpte dem i butiken i London 2007... De fanns på hemsidan då men kommer nog tyvärr inte tillbaka. De brukar inte ha samma produkter mer än en gång tyvärr :/

2008-11-16 @ 22:19:19
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
NETT

sista bilden.. digga den som fan .. sjuukt snygg!

2008-11-18 @ 02:44:52
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0