Mixed Content



Jag vet inte hur många gånger jag har laddat upp den mixen på den här bloggen, typ 3 nu men ändå. Det är det bästa som någonsin gjorts. Du kan inte lyssna på den utan att bli glad. Du kan inte lyssna på den utan att bli festsugen, känns alkoholsmak i munnen, vilka shakea asset till det låtsnar. Vilja mima sönder munnen på flickrummet. Typ nöta ner golvet framför spegeln till bottenvåningen. Den är fruktansvärt grym. Lyssna på förfesten!!!!!!

Förresten så är det förfest hemma hos mig just nu, jag rotar fram kläder, får bli den säkra Monki kjolen igen. Jag har den varje helg typ. Den måste nog tvättas dessutom den har töjt ut sig lite. Hm. Har just korkat upp en ny smirnoff men hittar inget groggvikte. Sucks. Men Klever gör kvällen ändå..because we are you're friiiiieeeeeendsssssss - Typ spyr på Justice annars men Klever får att att låta bra.

Sedan då. Appropå Monki så ska jag nog köpa de där kilklacksbootsen. Versionen från H&M (de gråa var ju urgulliga på färgen) men tyvärr de var ju helt jävla omöjliga att ha på foten. Gjorde skitont. Men de från Monki verkar lovande, bättre utförda och snyggare detaljer. Mumma! Alla mina andra skor måste jag klacka om :( glömmer det på veckodagarna och när helgen kommer så har man inget att sätta på sig......

Snart blir det Morfar Ginko för min del. En krog, typ hak(?) här i Stockholm. Jag ska inte till morfar alltså, han är i himmelen stackarn hade det inte lätt på slutet. Inte för att Marabou choklad är särkillt äckligt, men livnära sig på det går ju inte. Well Ginko som sagt sedan blir det väl gåsen som vanligt. Men den person jag vill träffa minst av allt i hela världen lär ju vara där så jag måste väl hitta ett nytt ställe. Får väl hänga på det minst troliga stället: Runt stureplan eller i förorten. Men jag orkar inte låta han påverka mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0