Mixtaped Magazine ute 27 November


Releasedatumet framskjutet två dagar. Det är så det kan gå. Men grina inte för det för om du är 18, har tillgång att ta dig till Sthlm någelunda lätt och är ledig på onsdag så kan ni komma förbi Nivå 22 imorgon och kika på den gratis. Jag Bella och förhoppningsvis ett gäng läsare och vänner kommer sitta där och ha det mysigt. Från och med kl 19. Ni kan se mer information på Facebook. + gå med i vår grupp så skickar jag iväg såna här spontana inbjudan till dig på en gång.

Dessutom så har jag två extra dagar på mig att posta min hittills misslyckade sneak peak maraton. Start imorgon.

Nu ska jag förbättra mitt liv, starting now. Somna tidigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0