I'm scared to face another day




Hej darlings!

Fick just ett fin kommentar av en anonym att jag skulle uppdatera oftare för att mina inlägg gör en glad. Jag har fått andra såna, tex att det är dagens höjdpunkt att titta in i min blogg. Med mera. Det får mig verkligen lust att just skriva ett spontant inlägg åt er. För jag har ju inte skrivit sedan i lördags kväll. Jag brukar inte ta såna här pauser faktiskt men just nu mår jag inte så bra själv, men jag hoppas att ni mår bra utan mina inlägg :P

Det var kanske inte så bra för mig att gå på den spelningen i helgen. Mest för att en person inte kan bete sig normalt. Förut kunde vi inte umgås, nu går det tydligen heller inte att hälsa på folk. Vad som rör sig i mitt huvud är många utspridda tankar, jag ska försöka knyta ihop säcken fint utan att ge för många detaljer. Som kan ha negativ effekt på våran (kanske?) framtida vänskap. Oh ja, jag tror fortfarande på att vi kan lyckats umgås som normalt folk.

Egentligen har jag lust att kasta mig ut och berätta allt, men för att kunna berätta något av vad som hände i lördags så måste jag nästan det. Men just nu är det för fresh och det är en förlång story. Ingen orkar läsa. I vilket fall har mitt span, wannabe-kompis, Rom-travel mate skaffat en ny tjej och det känns som om han vill klippa alla möjliga band vi har. Han her sedan en tid slutat svara när jag ringer, han svarar varken på olika communitys eller sms. Dessutom är jag blockad på msn. Och jag vet verkligen inte vad jag gjort för jävla fel, och det är inget att grubbla över eftersom det inte är jag som har svaret.

Han vill alltså inte ha med mig att göra nu när han bundit sig, grejen är ju den att jag tycker att det är alldeles utmärkt! Då vet jag var jag har honom, och det känns liksom bättre att han har någon. För då är han inte hellre ensam än att vara med mig tex. Dessutom är hon, vad jag såg, ganska snygg(?). Jag vet inte, hon glodde alldeles för mycket så han har väl kommit på en fet lögn om mig. Som sist, då han inte aaaalls visste vem jag var. Den bruden var ju bara korkad rätt igenom och då vart jag bara skitarg för jag fattade inte vad han såg i henne och inte mig hah.

Så bästa sättet för mig att komma igenom såna här skitperioder, är att ladda ner valfri TV-serie och pressa. Eller jobba, och det har jag gjort idag, tills jag svimmade nästan. Jag jobbade ensam fram till 14 och fixade hela julavdelningen helt själv. Känns helt fantastiskt, snyggt blev det också. Det är ren och pure lycka när man känner att man åstakommit nått. Jag hoppas på att få precis den kännslan när jag packar upp tidningen på tisdag (den fick skjutas fram en vecka). Det kommer bli helt fantastiskt.

Annars så sitter jag och lyssnar på bästaste Duffy och spelar på Spigo. Någon spelsida där man kan vinna riktiga pengar, det är helt gratis att spela dessutom. Jag har bara testat två dagar och fått jackpott massor med gånger, men man vinner inte alltid riktiga pengar, jag har inte gjort det än i alla fall. Men jag spelar hellre här än någon annanstans eftersom det är större risk att man vinner pengar hehe.. Tänkte att karma kunde trösta mig lite, tycker att allt gått åt helvete på sista tiden.


Kommentarer
sara

hihi det var jag som kommenterade,men glömde fylla i mitt namn :D men det är verkligen såmdu gör mina dagar lite finare!

2008-11-11 @ 18:52:12
Anonym

As naize blogg! bruka kika förbi ngn gång per dag "there ain't no better way of killing time"

Å din stil är grym! enda läsvärda "mode bloggen" enligt mig iof är ja väl rätt så mkt mot sleaze/glam stilen. Anyway du är grym å din blogg lika så!



Keep upp the fucking good work!

2008-11-12 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0