13 Oktober


Hey dudes! Insåg att jag inte hade skrivit nått idag.

Jag har jobbat, vilket var grrymt refreshing. Det finns inget bättre än att man pushar sig själv til the limit och så går man hem och somnar på soffan. Då vet man att man har åstakommit nått. Det är det som blir lite jobbigt med tidningen, jag kan sitta 30 timmar i sträck vid datorn utan att bli trött. Så när jag i framtiden har många deadlines så kommer jag nog losa många av mina pensionsår för att jag arbetar flera dygn utan att sova.

Tacka vet jag fysiskt arbete. Yes.

Annars då, har trixat ihop en Lookbook vilket var riktigt coolt. Vet inte hur lätt det är att bli antagen men man måste i vilket fall som helst ansöka om att få ett medlemsskap (om man inte blir inbjuden). Så jag blev antagen och det är en ära.

Imorgon är jag "ledig" och det är då det gäller. Det är då jag sitter med telefonboken och alla visitkort och ringer runt till alla intressanter och skrapar ihop alla eventuella annonser. Sedan är det dags för tryckning. Yes.

Förresten så får jag perioder då jag inbillar mig att jag har ett hål i tanden. Ibland får tandläkaren scanna tanden flera gånger för att jag inte tror på demförsta plåtarna. Och nu har min första visdomstand kommit och det är så rysligt svårt att borsta där bak. Ännu svårare är det att komma åt med tandpetare och tandtråd och sånt. Men nu har pappa kommit hem med slags miniborstar som man drar mellan tänderna. Och när jag gjorde det så bara forsade det blod, typ tjockt vinrött, med klumpar i. Riktigt nasty. Frågan är om jag rev upp tandköttet för att jag inbillade mig att det är en infektion där (så jag gnuggade extra mycket) eller om jag verkligen har en ryslig infektion. Usch. Hemska tanke. Nu när man är över 20 också, lär ju kosta en liten förmögenhet att rätta till?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0