25 Oktober



Hey dudes. Jag är ganska förstörd idag haha, vilken cp-utgång det blev igår. Love var bäst men tråkigt att vi tappade bort varann, jag och hans vän Daniel la ned våra stridsyxor. Men framför allt, vi var på Rocks tills klockan 2 och det är då jag får reda på att han DJar på Marie Laveau. Jävligt osnajdigt av mig, jag störde mig på töntmusiken de spelade på Rocks hela tiden, men jag tänkte att jag uppfattat fel dag istället för fel ställe. Vi drog dit och festade sista timmen i alla fall, men jag får lite ångest i efterhand vilken kväll vi missat. Vekligen alla var där och det kändes som Harry B James back in the days late '06. Men vi hade kul på Rocks också, det var sjukt blandad musik och ganska folktomt och najs. Sköna bartenders as usual, typ det bästa med hela Rocks.

Idag har jag bara känt mig fruktansvärt mör i hela kroppen. Kollade igenom telefonen och jag ringde väldigt mycket random folk igår, ganska sent, hoppas de inte hatar mig nu hahaha. Fyllekagga. Jag ska festa för tredje dagen i rad och det är fan rekord för min del, jag har inte lyckats med det förr, förutom festivaler men det är en helt annan kultur. Jag har letat smink hela dagen, det är Dragqueen tema på Hootchy Kootchy och Amelie har satt mig på gästlistan. Jag hoppas inte jag missuppfattar grejen och ser ut som en motherfucker. Jag gillar inte alls att klä ut mig egentligen.


Världens bästa Amelie, Foto: Jeanette Gyllenborg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0