Britney Spears - Energiknippet




När jag var i London så köpte jag en tidning som fått äran att få intervjua Britney Spears för första gången på två år. En väldigt vinklad artikel som fick henne att framstå som perfekta mamman osv. Inget mig emot, jag förstår ju henne, all den onödiga kritik hon har fått utsättas för. Klart att man köper in en intervju typ. Men jag älskar Britney och kommer alltid göra det. Dock gillar jag inte hennes nya låt Womanizer, men självklart kommer den växa på mig och jag kommer vara stucked. Hennes nya album verkar lovande och hon lär ju komma hit snart.

I klippet ovan är hon som en sprudlande energiknippe, så himla proffisionell. Glad, ödmjuk, sånt gillar vi. Tänka sig att hon för 1,5 år sedan hade hon den största krisen i sitt liv och var typ helt förstörd. Ändå släppte hon förra året albumet Blackout som är det bästa jag hört i popväg. På så få månader har hon återhämtat sig så otroligt mycket. Jag blir helt lycklig inombords.

Snacka om att jag och Bella lär ju stå längst fram på konserten som vi brukar. Ingen ska komma före oss. Inte ens Amir.
Kommentarer
Patsy

gullunge!! tack för tipset om hellacopters!



Kisses!!!

2008-10-01 @ 20:50:27
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

2008-10-01 @ 21:01:37
URL: http://p
Patsy

Åhh mitt internet är fett drygt o segt här på tåget kan jag lova.. men jag försöker ialla fall svara på dina inlägg :)



Ang. Anna Tascha- Jag vet att jag sett alla smyckena.. hörlurarna såg jag på nån brud på stan typ.. och de övriga måste jag ha sett i nån butik.



Ang. Hellacopters- vi är överlyckliga.. men imon jobbar alla så jag vetifan hur vi ska göra med biljetterna.. Sjukskrivning :P Hahaha

2008-10-01 @ 21:05:00
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

Har mitt eget trådlösa men ute i bushen verkar det inte finnas nät.. kass!!!! när jag rular universum är det en av d första sakerna jag ska ändra på.. Täckning åt alla!!

2008-10-01 @ 21:22:32
URL: http://patsydarling.blogg.se/
lia

ååh ja måste få stå me er också!!!!!

2008-10-02 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0