När man rensar garderoben...


...Det är då man hittar sina guldklimpar. De där grymma plaggen man aldrig använder men inte vill göra sig av med.

Jag hittade den rosa skii jackan jag snackat om så många gånger. Den är så grymt fulsnygg. Det blir verkligen mycket snack och lite verkstad för jag har aldrig vågat använda den. Men jag vill. När ska jag våga?





Däremot har jag lagt upp en hel del nytt användbart på Tradera. Och under dagen kommer mer, en jeansjacka, skinnkavaj, leopard jeans och klackisar. Dessutom massa väskor, bälten och smycken. Det är ett löfte.


Kommentarer
dejana

ville bara säga att de där tre fingrarna brukar oftast serber göra, och de har vi gjort sen hundra år tillbaka. sök på google.se/blackle.com "tri prsta", eller "tre fingrar" ! :)

2008-10-31 @ 13:10:08
URL: http://zvezdasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0