Jag är snart ett vitt lik


Som sagt, jag lär ha fått körtelfeber alltså. Jag måste meddela den skabbiga nyheten att min hals smakar ruttet kött. Sådär det kan lukta i kylskåpet om man har glömt att rensa det på ett tag. Så smakar det i min svalg. Vidrigt.

Kan ju passa på att småprata lite. Mötet idag gick galant tycker jag, har en hel del mail att skicka men jag är helt matt just nu. Sedan har vi ju fått prover på våra klistermärken idag och de ser fantastiska ut så Papi kommer nog hem med resten imorgon.

Annars har jag inte så mycket nytt att säga. Mitt huvud är som en hänggunga av bomull typ, orkar inte tänka eller fokusera.

Hjälp :(
Kommentarer
sandra

fyfan så jobbigt! hoppas att den går över fort! jag hade körtelfeber i nian.. usch!



btw: ska du klicka hem skorna? eller har du redan gjort det kanske? :)

2008-10-03 @ 21:56:36
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0