She's got the look




Gamal cheesy rubrik från Roxette. Men ibland har man ingen inspiration va. Hur mår ni då dudes och dudettes? Jag har haft en fruktansvärt seg dag. Men ändå värd på alla sätt. Om jag fick bestämma så skulle jag vilja att jag vaknade upp imorgon och det var samma dag igen. Så bra var det.

Började med att jag laddade upp med en redig brunch. Eller först började med att jag snoozade mellan 7-11 vilket var lite ovärt då jag drömde dåliga drömmar. Men i alla fall, redig frukost och pepp inför viktiga samtal. Vid 14, efter Oprah och så så var jag färdigladdad och började ringa runt till alla företag som vi ev ska sammarbeta med.

Sedan kom Josie randomly hem till mig. Vilket var supertrevligt då hon bor i stan nu och var villig att åka ut hit bara för att softa. Vi gick till mitt jobb så jag kunde kopiera schemat och då upptäcker jag att dem gett mig 3 helger i november. Shit vad skönt, då har jag råd med julklappar liksom. Haha men nej, jag har inte fått några helger på 3 månader så det är grymt välkommet. Jag undrar vad jag gjort för att förtjäna detta, karma?

Josie och jag hade massor att prata om eftersom vi inte setts på år och dar. Vi gick på gymnasiet tillsammans och vi har så mycket minnen så det är inte sant. Såna minnen som bara hon och jag har tillsammans. Som ingen annan förstår liksom. Så himla skönt att se att det går bra för den bruden.

Under hela dagen har jag fixat min Lookbook, jag blev ju antagen på ett väldigt proffisigt sätt. De sa att de var väldigt nyfikna på vad jag skulle kunna hitta på. Sedan fick jag ytterligare ett mail idag, ett mer personligt där det bland annat står: i checked out your blog and I really enjoyed it!
Jag tyckte det var lite coolt. man kanske är i eliten i alla fall liksom.
Gissa om det blir fler outfit bilder nu då?

Se min Lookbook här. Och ja, det är jag på bilden. ;D

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness.
Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Fan va kul! Jag har tittat där tidigare men aldrig tänkt på att skapa en egen... ha riof i så mycke snygga bilder på mig själv... ja jätteälskar den där me dig på berget! Hottie!

2008-10-15 @ 07:34:41
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0