Sober weekend



Små finnig av vardagsstress. Osminkad. Ingen BH. Uttråkad. Vit helg.

Jag hade verkligen velat fira i helgen. Men har inte alls haft någon lust allra innerst inne. Jag har haft mycket att tänka på. Ändå har jag inte gjort ett skvatt. Eller jo, jag har sökt 7 olika utbildningar på högskolan. Det ni. Antingen utbildar jag mig inom miljö och utveckling. Eller journalistik och multimedia. Eller nått av det mamma vill, civilekonom, nationalekonomi, statskunskap, företagsekonomi och personal och organisation och sånt. Vi får se.

Där uppe ser ni örhängena från Old Touch på vintage mässan förresten. De var tydligen clip ons men I love them anyway. Ni ser även mitt ärr mellan pattarna, det gillas lite mindre uhuuuu.
Kommentarer
sandra

fyfan så snygga örhängen!

2008-10-13 @ 13:15:15
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0