Triss i klänningar



I höst vill jag ha dessa tre klänningar. De är för mig perfekta, de skulle fullända min garderob (hehehe... not) men ändå. I klänningsväg i alla fall. En färgglad med djurmönster, det är ett måste. Att det är Moschino också gör sötsaken mer attraktiv (jag har en förkärlek för det modehuset sedan barnsben).

Tighta ska dem vara klänningarna i vinter, med robusta och grova material så det känns som en korsett nästan. Den gråa är hur läcker som helst med den höga kragen och de stora knapparna. Nästan som min vinterjacka, gotta love it. Klänningen är från Bill Blass

Sist men inte minst en favorit från Balmain visningen i våras. Asymmetrisk (som vi även såg på den gråa) är väldigt inne, jag är inte tillräckligt övertygad än, men Balmain gör ett bra jobb med midjedetaljen som gör att det blir en bra balans. Perfekt och svart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0