11 September



Edna Cintron stod och vinkade i flygplanshålet i 20 minuter

Tjoooo! Roligt datum... not. Jag tänker vara ganska ärlig nu, och jag lär få massiv kritik men jag måste släppa bomben. Tyvärr känner jag ingen spänning med detta datum. 7 år har gott sen ni vet vad. Och jag kan ärligt talat säga att jag kan inte känna något. Ibland när jag ser dokumentärer med anhöriga till de drabbade så kan jag känna sorg. Eller när jag ser bilden ovanför. Men allmänt tycker jag verkligen inte synd om USA. Ibland kan jag nästan känna lite HA HA, ni är inte så jävla coola. Fy vad dum jag är, men asså. Jag tycker USA är ett ganska vidrigt land, så surrealistiskt, är det ens på riktigt?

Hela grejen började nog med deras omotiverade intåg i Afghanistan och sedan Irak. Deras sätt att behandla situationen efter terrorattacken gjorde att attacken i sig blev som en piss i atlanten jämfört med vad dem utsatte folk för i tidigare nämnda länder. Det är nästan som om USAs politiker spottar på offerna av 9/11.

Över till något roligare. Grymt mycket roligare. Jag är så sjukligt stolt över mig själv ska ni veta. Jag åkte in för att se ett band. Jag drack en grogg på bussen. När jag kom till Mosebacke så drack jag en ramlösa och beställde senare en drink (som för övrigt var fruktansvärd. Under all kritik!! varför lär jag mig aldrig att jag inte ska köpa drinkar där? Fast jag tycker det är sofistikerat haha). Runt 12 så gick vi till Södra Bar (Jag har aldrig varit där. Fantastisk utsikt var det, varför hänger man inte där oftare?). Väl där köpte jag bara en Pepsi. Förstår ni? Jag var nykter hela kvällen och hade fantastiskt kul. Helt underbart. Jag knöt en ny kontakt, som kom med otroligt bra idéer till tidningen. Eller mest till företaget. Jäklar vad peppad jag blev. Sen så var Joel gullig och peppade mig att söka jobb. Det kändes också asbra.

Vet ni varför jag är glad att jag höll mig nykter då? Jo idag, 12 September, om några timmar. Så ska jag ha ett lunchmöte med Katrin Schulman. Jag är lite nervös. Men jag är peppad nu när jag vet att jag kom hem i tid, och inte kommer vara bakis. Jag är inte bara lite nervös. Jag är jättenervös. Men det kommer nog gå bra. Ja vad ska jag säga, det är inget affäsmöte direkt, det ska vara soft. Fantastiskt att hon ställer upp. Great!

Nu måste jag sova!!!
Kommentarer
Anonym

Yoyoyo!! I have like broooaadband on the train bejb!! What about you .. are you online love!?



I am like so damn pepp, Kylie och sug efter älskade Skötet!!



Fan nästa gång får du haka alltså!!



Kisses Pattan



Miss you redan :P

2008-09-12 @ 20:36:47
Anonym

Jag undrar vad hon gör ikväll.. hoppas det är någe kul :)

2008-09-12 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0