21 September


Jag gick inte hem och åt. Jag åkte hem till Lina. Efter jobbet var jag så arg och ledsen att jag kokade och grät lite. Jag tänker inte hymla mer. Jag pallar inte med det stället mer. Jag är hellre arbetslös än att stå ut med den hör förudmjukelsen. Jag tar ingen skit alltså. Jag har vart lojal mot den arbetsplatsen i 2 år nu och vad får jag för det? Inte ett jävla piss alltså.

På onsdag har vi personalmöte och då ska jag nog säga tack för kaffet och skit på er. Om ni läser detta, chefer, så kan ni ju försöka hitta en lika bra anställd som jag redan nu. En sån som alltid ställer upp, är där på fem röda. Är trevlig, nogrann, ödmjuk. Ja, jag må skryta men min fördels lista är oerhört lång. Med tanke på att jag är den enda som kan hoppa in när som helst på vardagarna, jag bor 10 min där ifrån och jag har inga begränsningar var det gäller alla rutiner. Så är jag en nyckel i det företaget. Vilka jävla puckon alltså.

Jag är himlans peppad på det där väktarjobbet stället. Snackade med Jörgen idag och ska skicka lite grejer till honom. Andra jobb jag vill ha annars är butischef i Nacka Forum. Fatta coolt? Jag hoppas inte att dem dissar mig för att jag är 20, jag vet att jag klarar av att vara chef. Jag vill verkligen ha hand om mina egna anställda då jag vet hur en dålig arbetsplats ser ut.

Fan va trisst inlägg alltså, men jag måste fläkta mig någonstans.

Har vart lite frånvarande på helgen också. Mest sovit och jobbat. Tråkig kvinna. Tråkig kvinna med stora planer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0