23 September


Vet ni vad, idag är jag glad. Var på slags utvecklingssamtal med chefen idag och det kändes grymt bra. Känns lite ruttet att jag reagerade så hårt här i bloggen förut. Men det var vad jag kände för stunden då, och jag har lovat mig själv att aldrig cencurera min blogg. Gjort är gjort och det ska man stå för.

Kommer dock fortsätta söka jobb, vilket är grymt spännande.

Annars är det en helt underbar dag, solen skiner som aldrig förr (nästan). Det är en sån här dag som det nästan känns som vår, visst värmer solen mer idag än tidigare dagar? Mysmys. Det är nu man älskar Sverige och inte alls längtar utomlands!

Nu ska jag ju fixa lite på tradera, min fd. Bloppis floppade ju får man säga.

För att jag på senaste tiden har plockat åt mig alldeles för många snygga/coola/ bilder på denna primadonna. Jag vet att många av er tycker att hon är urtjatad och överskattad. Men det kan aldrig hända, jag tror inte hälften av er förstår hennes storhet. Hennes genialitet. Ni kanske inte förstår att hon är en levande legend. Jag pratar såklart om Agyness Deyn.








Möjligtvis en osmickrande bild. men inspireras av väskan, skorna och klänningen. Genialiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0