8 saker gånger 4


8 saker jag brinner för

1. Mixtaped Magazine
2. Ungdoms livsstil/stil
3. Politik och historia
4. 80-tals second hand/Ebay
5. Musik: lyssna, se, spela
6. Mina vänner och familj
7. Min framtid/andras framtid
8. Min självkänsla/självförtroende

8 saker jag vill göra innan jag dör

1. Bo på Tanna i minst en månad
2. Festa med Paris Hilton/ Agyness Deyn eller någon annan stor celebertet
3. Vara med i Big Brother
4. Äga ett framgångsrikt koncept
5. Påverka ungas självförtroende
6. Vara volontär i Afrika
7. Bo i USA eller roadtrippa
8. Äga ett par skor av antingen Giambattista Valli, Nicholas Kirkwood eller Christian Louboutin


8 låtar jag kan lyssna på om och om igen

1. Paolo Nutini – Autumn (typ alla hans låtar)
2. Håkan Hellström – Vi två, 17 år (även alla håkans typ)
3. Britney Spears - Get Naked
4. Amanda Jenssen - Darling, Go Home
5. Amy Winehouse - Cupid
6. Duffie - Warwick Avenue
7. Spinnerette - Valium Knights
8. Technotronic – Move This (Shake That Body)


8 saker jag gillar med mina bästa vänner

1. Att utbyta tankar och idéer
2. Att vara kreativa tillsammans
3. Att festa tillsammans
4. Gemensamma intressen
5. Att utvecklas i samma riktning vad det gäller smak i stil och musik
5. Att gå på konserter tillsammans och bli till 14 år igen när man får träffa de man vill träffa mest
6. Att ha någon att ge presenter till
7. They are smart
8. We all have cats
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0