Ang tävlingen.


Allt är relativt, jag erbjuder i största mån en rättvis tävling. Men sen finns det ju alla sätt att påverka sin egen vinst också. Jag står ändå för att mitt sätt att utse vinnaren är mer rättvis än att bara lotta ut vinsten.

Så här går det till, ju tidigare du anmäler dig, desto fler poäng kommer du hinna samla. Google Analytics samlar ihop alla poäng från start. Viktoria Tomic är den enda tjejen som deltagit och hunnit samla poäng (alla som deltar idag, era poäng ser jag inte förän imorgon). Som ni ser på listan så är tillexempel Patsy före Viktoria i listan (och jag vet att Patsy kommer delta inom kort). Då kommer Patsy vara först, tyvärr, för att hon länkat till mig tidigare. Ser ni poängen? Ni behöver alltså inte endast använda Tävlingsinlägget som enda chans att samla poäng. Ni kan göra som Maria som har mig hos sina länkar, skriva andra inlägg och länka till min blogg, eller liknande.

Sen kan man ju alltid klicka in på min blogg via sin egen varje gång man besöker mig så får ni själva poäng.

Hoppas detta hjälpte lite i eran jakt på en resa till Australien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0