Black is the new black


När jag var på visning igår (det hände helt random så jag var ganska skabbig hehehe..) så observerade jag att de som hade tänkt på sina kläder innan dem kom dit - hade på sig svart. Det kändes som om man var på begravning. Svart hänger ju alltid med, varje år, varje säsong - nästan. Men jag vill nästan säga att det var läskigt svart där inne och jag gissar på att det inte alltid ser ut så. Black is back, eller nått.

I vilket fall så var det Textilhögskolan i Borås som hade en visning från årskurs 2. Tema; Stickning. Kan ju låta trisst men det var en hel del balla grejer. Som jag vill visa, men jag hittar inga bilder. Det får bli senare.

Usch när jag ser sånt där så vill jag bara plugga igen. Eller åtminstone arbeta med sånt. Vad som helst projektledare, modell, designer jag vill va ALLT. Sjukt. Men jag kommer vara allt - innan jag dör i alla fall. Det vet jag.


Vilken är finast? 1, 2, 3, 4, eller 5?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0