D to the A to the G E N S


Dagens tillbaka: Vill man inte tillbaka till Roms hetta nu eller? 40 grader skulle inte sitta fel. Jag klagade dock bara en enda gång när vi var där nere. Och då hade vi suttit på en buss i över en timma.
Dagens förmiddagstillstånd: Snooza, drömma om döden och tvinga sig och somna om och drömma ett bättre slut.
Dagens "jag skäms för mig själv": Det är lite pinsamt när man ska handla på ett nytt ICA där man inte vet vart saker finns. Man springer runt som en höna fram och tillbaka haha. Om det är ett litet ICA så märker ju personalen det också.
Dagens erbjudande från mig: Mirakeldryck till min käraste Patsy. Hon svepte den och det kommer nog göra susen.
Dagens hum: Vad ska jag ha på mig imorgon, när jag ska dynga?
Dagens mat: Pannkakor + kräftor. Fast inte ihop haha.
Dagens - jag tycker: Jag har tyckt mycket idag. En sak jag funderat på så här på kvällskvisten: Varför har Fazer aluminium runt sina chokladkakor, har marabou också det? Det kan jag inte tänka mig. Dålig stil Fazer, dålig!
Dagens berg: Jag har inte vart hemma så mycket, men, kan man säga ansökningar till ams som jag måste fylla i? :P
Dagens billiga: 3 baguetter för 15 kronor, hehe.
Dagens sug: Jag suktar efter vänner
Dagens äckligaste: Kattjävlen har inte slutat kissa i soffan
Dagens godaste: Rasberry tea
Dagens spanande: 80-tals boomboxar på Ebay. Varför kan man aldrig hitta några där? Ebay ska ju ha ALLT. Till och med horor, bajs och spädbarn!!!
Dagens humör: Seg, ledsen, medliden, glad, glad, glad klaaad
Dagens planering: Dra till Grand Canaria i två veckor sådär strax efter nyår? Vem hakar? Jag pallar inte med Sveriges vinter.
Dagens glada: Det verkar lösa sig med plugg till våren?
Dagens besvikelse: Att jag gjort andra saker än viktiga. För mig känns det absolut viktigare att åka och försöka muntra upp en kompis. Men ibland blir man besviken på sig själv att saker aldrig blir gjorda, för att man tillåter att annat kommer emellan. Men men.
Dagens outfit: Fila sneakers, grå stuprör, grått brottarlinne, favvo BHn och min Kermit Adidas jacka.
Dagens ondaste: Att jag är ganska kluven med hur jag ska förhålla mig till en speciell person. Ska jag vara likgiltig eller glad? Eller sur? Jag är ju sur men man vill ju inte umgås med sura människor. Men vill jag att vi ska umgås? Jag fattar ingenting.
Dagens klantigaste: Köpa frysta kräftor och tro att man kan äta dem samma dag.
Dagens Väder: Invisible rain
Dagens sorgligaste: PS. I Love You. Det stack lite i hjärtat att se den idag.
Dagens mest nöjd över: Att jag har börjat blogga ordentligt igen. Jag har liksom börjat tänka allt i inläggsform igen. Typ om jag ser nått, det där kan jag skriva och det där kan jag skriva. Jag antar att jag ser mig själv som mer aktiv nu bara för att jag tänker så. Men det är inte många idéer som egentligen skrivs ner och visas för er. Synd.
Kommentarer
Patsy

Tack för att du kom förbi och muntrade upp mig hjärtat! tror din häxbrygd gjorde susen oxå för jag känner mig fan så mycket bättre. Kisses!

2008-09-11 @ 07:51:26
URL: http://patsydarling.blogg.se/
sandra

sv; de översta är från gojane, de undre från grekland :P

2008-09-11 @ 09:38:26
URL: http://marinoni.blogg.se/
sandra

sv; jag har bara använt dem en gång så jag vet faktiskt inte, tyvärr :P

2008-09-11 @ 22:09:27
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0