Dålig uppdatering


Oh ja, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men jag har kännt mig fysiskt nere sedan i fredags, och i lördags var jag på inflyttningsfest och idag har jag och Bella pillat med tidningen. Det händer grejer nu alltså, inget som syns på utsidan men utvecklingen går framåt. Det är inget som jag säger (för jag har sagt det hela tiden på bloggen men inget händer haha) det är jätte jätte jätte mycket administrativt som behövs göras när man startar upp en verksamhet. Jag har inte en juristfarsa och ett helt team bakom mig som Blondinbella, vilket jag gärna hade haft. Men, vårt mål är att tidningen ska vara ute i butik i början av November. Vi får se ifall vår tidsplan funkar. Hoppas hoppas!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0