En video från i lördags


Vill först bara säga att jag äntligen kommit över 50 kilos sträcket igen. Man känner sig friskare på nått sätt, fast i mitt fall så äter jag ju bara massa massa skit för att gå upp i vikt, så inne i kroppen lär det vara rätt skitigt. Det skönaste med hela grejen är att brösten värker som om man vore 14. Jag fattar inte hur folk vill svälta sig frivilligt. Jaja.

I lördags var jag som sagt på vintagemässan bakåt:framåt, här har vi en liten halvtaskig recension + grejer jag köpt:



Förresten har jag ställt undan värsta varustället på jobbet, en gamal Lundmyr of Sweden ställ där vi hade barnkläder på. Skulle passa perfekt i min walk in closet när jag flyttar hemifrån. Man kan liskom flytta om spjut och ha sig. Man får plats med massa skokartonger och massa smycken (man vill ju att alla ska synas så att det går snabbt att välja rätt, plus att på så sätt glömmer man aldrig bort smycken.) Jag fotar imorgon eller på onsdag :D
Kommentarer
jannica

Godmorgon allt bra idag?

2008-09-30 @ 07:27:16
URL: http://ffashionbyme.blogg.se/
Viktoria Tomic

Du är så söt! Jag vill krama på dig ^^

Sjukt snygga örhängen för övrigt! De första du visade va mummmmmma!

2008-10-01 @ 17:59:32
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0