Fashion report: Hitler-H&M



Fick igår ett sms av H&M där man fick se på höstens kollektioner. Det stod även med beskrivningar för varje bild exakt vad som kommer vara inne och exakt hur man ska klä sig. Ursäkta? Jag tycker H&M är i en identitetskris, ingenting i butiken passar ihop och man vill bara spy när man kommer in och ser de trissta höstfärgerna. Att man sedan får ett sms där dem prackar på mig en massa modepropaganda (det kändes så). Nu fattar jag varför folk hatar modebloggare och varför mobbing blir mer vanligt (eller blir det de?). Jag vet inte, jag reagerade i vilket fall väldigt hårt på det. De dukar ju verkligen inte för individutveckling.

Jag vet, nu ger jag dem bara mer uppmärksamhet, men läs med kritiska ögat. Och notera deras urtråkiga höstpalett. Nej H&M får inga pengar av mig på några månader, jag kommer inte ens slösa tid med att gå in i deras butiker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0