Food addicted


Hallå! Ni förstår nog inte hur hur mycket jag åt igår, jämfört med vad jag brukar göra. Hur jag än förklarar med ord så kan ni aldrig se förvåningen i mina föräldrars ögon. Jag var matmonstret. Jag tror min magsäck töjdes några kubikcentimeter igår. Vi åt tacos och jag var så sugen att jag proppade i mig 2 tortillas med mycket fyllning. Sen åt jag ett sånt där hårt skal också med massa fyllning. Jag brukar oftast inte äta mer än 1,5 tortilla.

Efter det somnade jag på soffan av utmattning, sov från 20-22 sedan gick jag upp och åt tre shells med massa massa kött och grönsaker. Jag åt nog mer än 400 gram köttfärs igår, bara jag. Helt sinnessjukt. Det jobbiga var ju att jag fortfarande var hungrig/sugen, men jag orkade inte fixa mer tacos är ganska omständigt på den punkten, speciellt när man vill ha alla tillbehör.

Och så nu då, på lunchen så smäller jag i mig pizza. Är jag mätt då? Nej. Det enda jag vill göra nu är att gå hem och koka en massa tortellini eller nått. Nu när jag är så sugen på mat ska jag passa på att försöka gå upp några kilo. Perfekt.

Tur att jag inte tog med mig kortet, då hade jag nog gått ner till McDonald's också. Det är bara 1,5 timme kvar sedan kan jag kila hem och äta hur mycket jag förmår.

Ge mig mat!!!!
Kommentarer
sandra

sv; jag ska se om jag sparade länken som favorit på pappas dator, skickar länken när jag kommer hem isf :)

2008-09-21 @ 14:41:59
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0