Förresten, hur hade ni det i helgen?



Redan onsdag alltså, inte okej. Jag har ju inte sagt nått om helgen här i bloggen. Det finns inga bilder, och tur var väl det. Jag var ganska dyng och det var helt underbart kul. Även om jag åkte på ett litet äventyr själv med tunnelbanan. Haha, så jävla bra, jag har saknat Stockholm!! Först var jag och såg mina pojkar i First We Take Berlin, fan vad jag saknat er grabbs. Mer häng i höst! Sedan irrade jag som sagt runt och hamnade tillslut på Klubb Gås, Folkungagatan 122. Där jag var tills stängning. Sedan var det afterparty delux tills alla fashionistas var ute och shoppade. Haha!
Kommentarer
rebecka

Åååh jag älskar First We Take Berlin! Jag var ridåansvarig på Värmdöfestivalen när dom körde där, mycket bättre och se dem på scen istället för typ hundra meter ifrån på en jävla stol. Tusen gång bättre.

2008-09-03 @ 19:21:05
URL: http://yesturday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0