Franz Ferdinand till Stockholm



Men se här, minns ni Franz Ferdinand? Ännu ett genialiskt band från den genialiska ön i väsk; Storbrittanien. Ingen större introduktion bör behövas. Det bästa, och här kommer det, dem ska spela på Debaser Medis. Har ni hört? Luger har bokat dem till Stockholms i särklass bästa lokal. Luftig men samtidigt intim. Man kan tro att biljetterna går loss dyrt så som Snoop Dogg tillexempel. För att publikantalet är lägre än på de stora arenorna. Men icke, 340 riksdaler är det enda som krävs, och då har jag räknat med service avgiften. Älskar vi inte Luger?

15 November entrar dem scenen, dock är det 18 år kiddos. Sorry. Men det brukar gå att lösa om det blir panik.
Kommentarer
Nemo

Tack för söta kommentarer i bloggen senaste tiden :) Är du html proffs eller är det bara jag? Eller har du någon skön polare som hjälper dig med bloggen? Blev nyfiken för din blogg-look var så jävla tuff :)

2008-09-16 @ 13:43:08
URL: http://nemo.blogg.se/
Nemo

Fixa min blogg då ;-) Gjorde precis en efterlysning i bloggen. Du får fria händer ;-) Om du har tid dvs.. Enda som jag vill ha med är en bild på mig :)

2008-09-16 @ 14:37:56
URL: http://nemo.blogg.se/
Nemo

Som sagt. Du får fan fria händer. Ta någon (Eller några?) av bilderna på mig i de tidigare inläggen.. någon du tycker är fin. Man måste ju se hur vacker jag kan vara ibland! höhö :D Så kan du bara fixa ihop en snygg look! Inte för extrem look men ändå speciell och snygg. Hoppas du fixar ihop något nice nu.. Litar på ditt omdömme ;-) Tack!

2008-09-16 @ 15:09:53
URL: http://nemo.blogg.se/
Nemo

Haha. Lägg ner. Lattja bara ihop nånting så visar du det för mig. Om det sen suger så säger jag bara det till dig :) så får du jobba mer ;) Om det är bra så blir jag nöjd :D haha. ingen big deal. Använd lite feeling. Gå på magkänslan..Vad är jag för kille? :) You should know me by now ;-)

2008-09-16 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0