GBG Way Out West - Bilder del 1


Torsdag 7 Augusti


Trött tjej på bussen till Götet. Bus4you - världens bästa bussbolag.


Det är jobbigt när man inte får upp väskan.
Bilden har redan blivit klassisk haha. Kolla hur sliten jag är. Snyggt hår liksom.


Lyx på toaletten i Centralen


Signe lade för en vecka sen upp bilder på kissande tjejer.
Självklart gör jag det med, men det var planerat, detta ska kanske vara med i en utställning om Shabby Capital Chicks in Gothenburg. Eller nått. Jag minns inte nu vad mer vi gjorde för att smutsa ner staden. Cheers!


Hemlös tjej, ni kan läsa resedagboken här.


Två hemlösa tjejer.
Det står: "Kleerup lovar ösig digital rockkonsert". Jag var inte nöjd.

Dagens ris:
- Toalett-Hitler på Centralen (Jag fick inte dricka min ingefär och lime blandning offentligt. Ursäkta, jag är sjuk din jävla idiot, jag super inte. Duuh)
- Folk hjälper gärna till i Götet (ros till det), men de förklarar vägen till saker och ting lika dåligt som folk i Italen. Kanske är det så att vi inte förstår samma språk?

Dagens ros:
- Bus4you. Kort och gott.
- Vi fick gå före den milslånga kön till armbandsincheckningen (Vi var Press)
- Till alla vänner som hjälpte oss att försöka hitta ett ställe att sova
- Östra Sjukhuset, (speciellt den snygga vakten/Bella)


Fredag 8 Augusti


Lightspeed Champion, så intresserad är vi att se ditt nya jag, devvvvv leppard. Heh.


Jävligt intresserad snygging.


Ringa mamma inne på pressområdet


Snyggaste och bästaste bästisen


Kenge Kenge som förtjänade mycket mer folk


Supergullig staty inne på pressområdet. Jag har en lite smårolig konversation som ägde rum tillsammans med denna bild.
Två män kommer gåendes:
Man 1: Oj vad är det som ligger där och sover
Man 2: En däckad dinosaurie
Jag: Men ser ni inte att han är stenad?


Festivalens två tuffaste brudar, med eget klädmärke. KONTAKTA OSS!
Kommentarer
Patsy

vavavavavava!! Va hette dom??

2008-09-08 @ 21:38:20
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Fian

haha fan tack Patsy. Nu kom jag på att JAG har DERAS mail också. Soft, de hetteeee.... Kajsa och Linn

2008-09-08 @ 21:45:50
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0