Hellz Bellz Fall 2008


Jag är liiite liiiite besviken på deras Lookbook. Detta var det som föll mig i smaken.





Däremot fanns det desto hetare tshirts på Karmaloop:






Finns det någon gud i himelen?

Ge mig denna i julklapp då.

Jag tar livet av mig om jag inte har den i mina händer vid nyår. Punkt.

 

Spränger en raket rakt upp i hjärnan.

Visst, så ere.

 

Jag älskar Brody. Jag älskar Hellz Bellz.

Jag saknar The Distillers.

 

 

 

Hmmmm... Om jag får ett jobb snart då, så om jag beställer Brody tshirten så ska jag nog slänga med dessa fyra gamla också. Så snygga. Tåls att upprepa i denna blogg liksom:

 


Kommentarer
Sandra

Ah den högst upp till vänster fick jag precis hem från ebay! :)

2008-09-22 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0