Lets keep in mind the sweet relief


Nu jävlar ska jag fixa allt idag. Och vet ni? Det är fredag och jag känner mig inte alls sugen på att gå ut och socialiera mig med folk, så det passa ju perfekt att jag kan vara hemma och dona hela dagen. Dessutom jobbar jag imorgon och på söndag så det blir en perfekt lugn helg. Hm, jag tycker det är jobbigt när man ska jobba helg och har typ partyabstiinens.

Och vad kan vara bättre att lyssna på när man springer runt och tvätta kläder, torkar golv och sorterar papper. Om inte Backyard Babies nya skiva Backyard Babies? (Lite töntigt att dem använder self titled så sent i karriären :P haha, måste fråga dem nästa gång vi möts). I alla fall, skitbra är den och Nicke höll vad han lova. Jag är stolt mama. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0